Facebook Pixel
    heroicons/solid/check Tollfritt på alle leveranser
    heroicons/solid/check Gode ​​priser og raske leveranser

FAQ - Ofte stilte spørsmål og svar

Her finner du svarene på de vanligste spørsmålene vi mottar


Hvor er ordrebekreftelsen min?

Sjekk spam- eller søppelpostmappen din, da automatiserte meldinger noen ganger havner der. Hvis ordrebekreftelsen ikke finnes her, vennligst kontakt kundeservice.


Hvor er bestillingen min?

Last ned Mina Paket-appen fra Unifaun, her kan du spore leveransen.


Kan jeg avbestille eller endre kjøpet mitt etter bestilling?

Vi jobber alltid for å levere bestilte produkter så raskt som mulig. Derfor går alle bestillinger direkte til lageret vårt for pakking. Hvis du ønsker å stoppe eller endre noe i bestillingen din, er det viktig å kontakte oss på [email protected] så tidlig som mulig. Vennligst skriv ENDRE eller AVBRYT i emnefeltet i e-posten din, så lover vi å gjøre vårt beste. Hvis du angrer på kjøpet eller ønsker å bytte en mottatt vare, kan du se vår returpolicy.


Når vil den ønskede varen min være på lager igjen?

Så snart vi har fått påfyll av lageret, vil produktet være tilgjengelig på nettsiden vår.


Hva gjør jeg hvis jeg angrer?

Hvis varene dine er uåpnede/ubrukte og forseglingen ikke er brutt, kan du benytte deg av angreretten din, som er gyldig i 14 dager fra datoen du mottok bestillingen. Send tilbake varene du ønsker å returnere sammen med en lapp med ordrenummeret ditt og årsaken til:

Parfyme på nett / Gothia Beauty Trading AB
August Barks gate 30b
421 32
Västra Frölunda
Sverige

Ved utøvelse av angreretten er du som kjøper ansvarlig for returfrakten. Vi godtar ikke returer dersom produktene har vært åpnet eller brukt. I disse tilfellene påløper det en ekstra fraktkostnad på 50 SEK for å få varen sendt til deg på nytt.


Tilbyr dere parfyme-/produktprøver?

For øyeblikket kan vi ikke tilby duft-/produktprøver på forespørsel. Vi sender imidlertid prøver med bestillingen din ved visse anledninger.